ללא קטגוריה

שטיחים מסורתיים נוסטלגיה

שטיחים מסורתיים נעימים למגע על כפות הרגליים

שטיחים משחר ההיסטוריה

שטיחים מסורתיים
שטיח לאס וגאס



שטיחים מסורתיים בין השטיחים המפורסמים ביותר נמצאים זוג שטיחים אזרבייג’אנים איראניים, המכונים שטיחי ארדביל. עותקים רבים של השטיחים הללו נוצרו, כולל אחד במשרדי היטלר בברלין ועוד שנמצא כרגע ברחוב דאונינג 10, מעונו הרשמי של ראש ממשלת בריטניה.

איך מכינים שטיחים צבעי שטיח קשורים שטיחים מסורתיים בעבודת יד, כולל שטיחים פרסיים וטורקים העשויים צמר או משי. כל שורה של קשר מוכה בחוזקה. שטיח באיכות גבוהה בעבודת יד עשוי לכלול עד 2,400 קשר לאינץ ‘מרובע (kspi)

על פי מחקר שנערך בבריטניה, שטיחים המסורתיים הביתי הממוצע מלוכלך פי חמש מקטע אקראי ברחוב בחוץ.
שטיח ארדביל, אותו ניתן לראות במוזיאון ויקטוריה ואלברט בלונדון. גודלו 534×1152 ס”מ והוא מיוצר ככל הנראה בעיר קאשן בפרס על ידי מקסוד. השטיח מתוארך לשנת 946 לאחר ספירת האיסלאם, שהיא 1539 לספירה ולקח שלוש שנים עד שחמישה אורגים השלימו את השטיח שהוזמן על ידי שאה טהמאספ למסגד שייח ‘סאפי.


קצת על ההיסטוריה
 שלהם

ב”מוזיאון העתיקות הלאומיות בשבדיה “תוכלו לראות את” שטיח מרבי “. שטיח זה מיוצר בטורקיה בראשית המאה ה -15 והובא לשטוקהולם דרך כפר קטן בשם מרבי.

קניית שטיח בפעם הראשונה עשויה להיראות מכריעה, אך כאשר אתה מכיר את כל היתרונות והחסרונות של סגנונות השטיח והסיבים הנפוצים ביותר, כמו גם כמה תרגומים של לשון אולם התצוגה, זו משימה שכל בעל בית יכול להתמודד בה בעדינות. שטיחים מסורתיים ניתן להתקין את סגנונות השטיח שאנו מדגישים כאן שטיחים לסלון מקיר לקיר, או להזמין בגודל ספציפי עם קצוות קשורים שישמשו לשטיח שטח (פיתרון נהדר לחדרים מעוצבים באופן מוזר).

אנשי מקצוע מתאימים יותר לדון בצרכים שלך לשטיחים מיוחדים, כגון מזרחים, כך שכנראה תרצה לבקר אצל קמעונאי מיוחד לרכישות מסוג זה.
קווצותיו המעוותות של שטיח פריז מסתירות טביעות רגליים ומאפשרות להרים סימנים על ידי שואבים, והמראה הסוער משלים חדר לא רשמי. חוטי שטיח סקסוני כוללים טוויסט או תלתל רכים; הערימה נחתכת לעיתים קרובות בזווית.

ערימת קטיפה נחתכת לגובה חלק ומפלס. שטיחים מסורתיים הוא גבוה יותר ופחות צפוף מקטיפה, אך נוח באותה מידה, מה שהופך אותו לחיפוי נעים לרצפת חדר השינה. היזהר: ערימתו נמחצת בקלות, וחושפת חריצים לאורך זמן.
סיסל מגיע מצמח האגבה ותמצא שהסיבים האיכותיים ביותר מגיעים לעתים קרובות ממזרח אפריקה. סיסל חזק מאוד ושני לצמר בלבד, אך הוא נוטה במיוחד לדהייה באור שמש ישיר וניתן להכתים אותו אפילו במים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.