ללא קטגוריה

שטיח צמר בסלון נוחות השימוש

שטיח צמר ידוע באיכות ובנוחות

אמנם שטיח צמר קשה לניקוי אך הם ידועים ברמת קשר גבוהה מאד ובחוזק קשר גבוהה במיוחד . שטיחי צמר הם שטיחים שהרבה מקהל השטיחים מכניסים לסלון ישר עם רדת הגשם הראשון של החורף , החום שהוא שומר לנו בכפות הרגליים מעודד אותנו להישאר עוד ” כמה דקות ” על הספה מול הטלוויזיה עם כירבולית וכוס קפה חם בכפות הידיים .

בסלון שלנו צריכים צמר ?

ידוע שכל בד ובד שנמצא אצלנו אי שם בבית שואב לתוכו בקטריאלים . במיוחד שטיחים שהקשירה שלהם צפופה ממש ונחשבת לצפיפות בד גבוהה מה שגורם לשטיח להיות מלא בבקטריות . במיוחד שמדובר בשטיחים עשויים צמר , חוט הקשירה ממש עבה מה שגורם לשטיח לצבור אבק ולכלוך ממש מהר , לא שמים לב כלכך אבל הוא מלכלך לנו את האוויר והנשימה בסלון אם לא ננקה אותו אחת לשבוע כמו שצריך.

קצת היסטוריה על שטיחי צמר

הכל התחיל לפני כ – 2500 שנה ראשוני קשירת שטיחים בפרס התחילו בניסויים ועבדו קשה כדי להגיע לתוצאה גבוהה , והם הצליחו בזה . הם הגיעו לתוצאה ממש גבוהה עד כדי כך שכל המלכים סביב מדינת פרס היו מזמינים לארמון שלהם שטיח צמר פרסי . זאת הייתה הצלחת הטווים בפרס , האב העביר לבן את האומנות וכן הלאה עד להיום . מה הקשר צמר לפרס ? לפי הממצאים הארכייולוגים השטיח הפרסי הראשון היה קשור בקשירת צמר .

איך מנקים את שטיחי הצמר ?

זה הדבר האחרון והראשון שצריך לדעת , כמו שהזכרנו שטיח צמר קשה לניקוי מה עלינו לעשות ?

לפני שמתחילים בניקוי חשוב שיהיה לנו מרץ וכוחות .

אז ככה

א : הפעילו את שואב האבק והתחילו בשאיבה לאורך כל השטיח הלוך וחזור כ 4 פעמים .

ב : הוציאו את השטיח למרפסת או לחצר ונערו בעזרת מחבט .

ג : במידה ויש כתמים כגון קפה או כל לכלוך קשה אחר והכי קשה זה יין , מניסיון אישי אוקסיג’ן פעיל לבגדים עושה עבודה מושלמת לשטיח אחרי ריסוס החומר על הכתם יש להמתין 2 דקות ואז לקחת מגבת מטבח ולהתחיל לשפשף את אזור הכתם , לאחר מכן לשטוף עם מים ולתלות ליבוש .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *