ללא קטגוריה

שטיח אדום פריסה מלכותית מתמיד

מה מיוחד בפריסת שטיח אדום ?

הכל התחיל בזה שפרסו שטיח בצבע אדום לנהר לקבל בברכה את נשיא ארה”ב ג’ימס מונרו בשנת 1821 זאת הפעם הראשונה שזכה נשיא לראות שטיח פרוס לכבודו , ואז בשנת 1902 החלה הרכבת של ניו יורק להשתמש בזה כדי להדריך את העולים לרכבת בכיוון העליה הנכון , בשנה זאת העליה לרכבת היית דבר יוקרתי מאד ושטיחי ארגמן הם חלק מהמעמד של עליה לרכבת באותה תקופה . לאחר מכן נכנס לתאטרון בהוליווד בהקרנת בכורה של הסרט רובין הוד שזה להצלחה רבה מאד בין סרטי הוליווד בשנת 1922 . והחל בשנת 1961 נכנס השטיח האדום לככב בפרסי אוסקר בכניסת מפורסמים לתאטרון .

שרואים אדום מחכים לדמות מכובדת

היום בכל מקום בעולם שנהיה שם במקרה ותצוד העין שטיח אדום ישר נרוץ לראות אם יש מפורסם במקום שאנו מכירים . הכל יכול להיות . אולי נזכה לראות נשיא או עשיר זמר וכ”ו זה תמיד מרגש להיות חלק מהפוסעים על השטיח זה מרגש במיוחד שאחד ממנו מפורסם ואנחנו קרובים אליו פיזית , כל המצלמות פונות לכיווננו ואנחנו פוסעים עם ראש זקוף כדי שיבינו שגם אנחנו נכבדי האירוע . מה ששטיח מסוגל לעשות לנו .

צבע אדום זה צבע זועק

תמיד היה הצבע האדום כצבע שמדגיש הכל , מלחמה , שתייה , מבצע , ועוד’ . תמיד הוא יהיה בשימוש להדגיש לנו את הכותרת שלנו . שטיח לא בהכרח שיהיה בכזה צבע בסלון שלנו . יותר נכון שלא מצוי שטיח אדום כזה פרוס בסלון אצלנו כלל . אדום הוא צבע שגם מזהיר מפני דברים שלא בהכרח טובים בשבילנו .

שטיח אדום

צבעים משנים את הרגשות

מחקרים מוכיחים שצבעים משפיעים על הרגשות שלנו בלי שנשים לב כלל . נקח לדוגמה את הים שהתכלת ממש מרגיע אותנו והירוק של העצים ממלא בנו חיות מסוימת וכן כך בכל צבע בבריאה קיים בו משהו שמשנה לנו קצת בהרגשה שלנו אפילו שלא נרצה בזה , אנחנו לא יכולים לשלוט בזה העין קולטת ואנחנו פועלים ברגש . לכן יש אנשים שמודעים לזה והם יתלו בחדר עבודה שלהם ציור ענק של ים שקט או יערות סבוכים ויפים עם מפלי מים בצידם .

אצלנו בשטיחי רויאל פורסים שטיח אדום

השירות שלנו מעל הכל . שטיח אדום פרוס בפניכם מהכניסה לאתר עד לקבלת המוצר , שטיחים בזול אונליין במערכת נוחה וקלה לשימוש עם תמונות הממחישות את עובי השטיח ואיכותו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *