ללא קטגוריה

ניקוי שטיחים ושאר הבית שיש חיות מחמד

השקיעו בשואב אבק איכותי
חיוני להחזיק שואב אבק איכותי המבטיח שאיבה חזקה וביצועים מצוינים כאשר יש לכם חיות מחמד בבית. בנוסף לשיער של חיית המחמד, סביר להניח שתראה עלים, לכלוך ופסולת אחרת נכנסת לביתך עם כפותיהם ופרווה מכיוון שהם אוהבים לשחק בחצר.

אם יש לכם חיות מחמד בבית, אז שואב האבק של לחיות מחמד הוא בדיוק בשבילכם. הוא מעוצב עם סינון אוויר מעולה, שאיבה חזקה, פחי לכלוך גדולים, מברשת ממונעת, ומספר אביזרי ניקוי וכלים נוספים שהופכים אותו לאידיאלי לניקוי שיער חיות מחמד, לכלוך ופסולת מרצפות חשופות כמו גם שטיחים.

השתמש בצבע כהה על משטחים
צבעו את הארונות התחתונים במטבח ובחדר השינה שלכם בגוון כהה של צבע, מכיוון שהוא יוכל להסתיר טוב יותר מריחות בוץ וסימני רטוב שנגרמו מהזנב המכשכש והאף הרטוב של חיות המחמד שלכם. ודא שגם את צבע הקיר שאתה משתמש בו ניתן לנגב בקלות כדי להפוך את הניקוי להרבה יותר פשוט.

מניחים מחצלות ושטיחים לדלת
שטיחים לדלת עוזרים לתפוס את הלכלוך והמים שחיית המחמד שלך עשויה לגרור פנימה. קיימות מספר גרסאות מסוגננות זמינות כיום, שלא רק לוכדות לכלוך ופסולת אלא גם מעניקות לבית שלך מראה אסתטי. הנח שטיח מחוץ לדלת הכניסה ושטיח רחיץ בפנים כדי להבטיח שהם סופגים כמות גדולה של לכלוך ופסולת כאשר חיית המחמד שלך עוברת עליהם.

זה גם רעיון טוב להניח שטיחים זורקים במקום שבו חיית המחמד שלך אוהבת לשבת, כמו מתחת לספה, מול האח או מתחת לשולחן האוכל. הקפד להשתמש בחומרים יציבים ועמידים שאינם נקרעים בקלות וניתן לשטוף אותם בצינור כדי להסיר את הכתמים. אפשרות מצוינת נוספת היא להשתמש באריחי שטיח, מכיוון שבמקרה של תאונה מצערת, תצטרכו רק להחליף ריבוע אחד, במקום את כל השטיח.

שמיכות דקורטיביות מועילות
לזרוק שמיכות דקורטיביות על כרית המושב של הספה ובקצה המיטה למניעת סימני לכלוך. זה יאפשר גם לך וגם לחיות המחמד שלך להירגע תוך הגדלת חיי הרהיטים שלך. השתמש ב-100% כותנה או תערובת אקרילית-כותנה, מכיוון שהם ניתנים לכביסה במכונה ועמידים יותר בפני שחיקה.

לכו על חומרים עמידים לכתמים באזורים עם תעבורה גבוהה כמו הסלון, מכיוון שהם יעזרו להכיל את הבלגן תוך שמירה על מראה ביתכם רענן ונקי.

השתמש ברולר מוך
לכל בעל חיית מחמד יש גלגלת מוך בארסנל חומרי הניקוי שלו. זהו הכלי המושלם לניקוי רהיטים ממולאים יתר על המידה, כריות לזרוק, אהילים, וכמעט כל המקומות שחיית המחמד שלך אוהבת לשבת.

ללבוש כפפות לטקס בזמן הניקוי
אם אתה מוצא שניקוי עם מברשת המוך שלך קצת גוזל זמן, הנה פריצה חוסכת זמן. לבשו את כפפות הלטקס ושפשפו את ידיכם לאורך הכיסא, הספה, פנים המכונית והמיטה כדי להיפטר מכל שיער חיית המחמד תוך דקות. שטפו את הפרווה על הכפפות במים חמים כדי לנקות אותן לחלוטין.

יתרונות מפתיעים של הוספת קרם גילוח לערכת הניקוי שלך
יש מגוון רחב של מוצרי כתמים לחיות מחמד זמינים המבטיחים להיות 'מחולל נס'. עם זאת, מוצר אחד שעושה פלאים אפילו על הכתמים הקשים ביותר כמו פיפי של חתולים והקאות של כלבים הוא קרם גילוח.

שימוש בקרם גילוח קצף יעזור לכם לנקות כתמים בקלות וביעילות. כל שעליך לעשות הוא לרסס את קרם הגילוח המקציף על הכתם ולהשאיר אותו למשך מספר דקות. יש להשרות מטלית במים חמימים ולנגב אותה. הכתם ייעלם כאילו מעולם לא היה שם.

שמור תמיד מנקה בהישג יד
ממלאים בקבוק ספריי במים וחומץ לבן בכמויות שוות ומוסיפים לו טיפה של שטיפת כלים נוזלית. נוסחת ניקוי זו בטיחותית לחיות מחמד ותעבוד על הכל כולל קירות, רצפות וספות.

אוורר את הבית שלך באופן קבוע
הקפד לפתוח את החלונות כדי להכניס אוויר צח. זה יעזור לך להיפטר מריחות מתמשכים של חיות מחמד. גם בימים קרים, פתיחת החלונות למשך 10 דקות בלבד יכולה לחולל פלאים בהורדת הריח.

נקה באופן קבוע את הדיור והמצעים של חיית המחמד שלך
ואחרון חביב, שמרו על ניקיון חיות המחמד שלכם, כמו גם הדיור והמצעים שלהן. ערכו לוח זמנים קבוע של ניקיון והקפידו על כך. כלובים מלוכלכים ודיור לחיות מחמד לא רק גורמים לאי נוחות עבור חיית המחמד אלא גם מובילים לבית מסריח.

נקה את ארגז החול של חיית המחמד שלך באופן קבוע והשתמש בחומר מצעים איכותי וסופג מאוד כדי להבטיח ריחות דוחים מינימליים. אתה יכול גם להשתמש בחומץ כדי להמיס הצטברות שתן.

גם צעצועים ומובילים לחיות מחמד יש לנקות באופן קבוע כדי להיפטר מהריח החזק של חיית המחמד. בדוק את ההוראות כדי לברר אם ניתן לכבס אותן במכונה; אחרת, יש לשטוף אותם ביד ולהניח אותם לייבוש בחוץ, לאפשר לשמש להרוג כל ריחות פוגעניים.

סיכום
לאהוב את חיית המחמד שלך ולשמור על ניקיון הבית שלך בו זמנית זה קל מאוד אם אתה פועל לפי הטיפים שהוזכרו לעיל. כמו כן, וודאו כי אתם בוחרים בחומרי ניקוי שאינם מזיקים לשימוש סביב חיות מחמד. לכו על מוצרים ידידותיים לסביבה והימנעו משימוש במוצרים קשים או חזקים כמו אקונומיקה.

תודה לעורכת המקסימה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.