ללא קטגוריה

שטיחים אוזבקיים לא כל הנוצץ הוא זהב.

מה הכי מתאים לסלון בשטיחים אוזבקיים

באוזבקיסטאן תוכלו למצוא מפעלים רבים אשר מייצרים שטיחי משי ושטיחי צמר איכותיים , קחו לדוגמא את המפעל Samarkand הוא מפעל ממש גדול ששווה ביקור אם אתם שם . מספרים עליו שהוא אחד הגדולים ביצור שטיחים אוזבקיים באותה עיר . ממש מרהיב להכנס מדי פעם שאנחנו כבר שם בחו”ל במקומות גדולים כמו אוזבקיסטאן .

שטיחים אוזבקיים

חוסר מפעלי יצור באוזבקיסטן

שטיחים אוזבקיים הם ידועים באיכות שלהם ולא נמצאים בכל מקום כמו שידוע לנו . לא בגלל שהם קשים להשגה או משהו כזה . הסיבה היא שפשוט אין הרבה מפעלים של שטיחים . אז למה מדברים עליהם אז ככה שטיחים עתיקים הם תמיד מעניינים לא משנה את מי פשוט אנחנו שומעים עתיק ורצים לקנות . אל תמהרו לקנות עתיקות באוזבקיסטן

באוזבקיסטאן תוכלו למצוא שטיחים עתיקים יקרים מפז רב , מה שכן … צריך מאד לקנות בזהירות כפולה כיוון שידוע שיש הרבה סוחרים שהם מחייבים כפליים תיירים במקום על השטיחים וגם בנוף להכל גם יכולים לשקר בנוגע לשנת יצור השטיח ככה שיהיה קשה להבחין אם המוכר דובר אמת .

קצת על איכות השטיחים האוזבקיים

לפי מה שאומרים רוב השטיחים האוזבקיים לא מיוצרים כלל באוזבקיסטאן , אלא בטורקמניסטן ואפגניסטן . אפשר לזהות שטיח שהוא לא באמת עבודת יד על פי זה שהקצוות לא קשורות כמו שצריך לעומת שטיחי מכונה שהם ממש מושלמים אם זה בצבע ואם זה באיכות הגימור שלהם וצבעים יוצאי דופן.

מסקנה לעניין רכישת שטיחים אוזבקיים

לא כל הנוצץ הוא זהב . צריך להכנס דווקא למפעל ייצור ולא סתם חנות ואם נכסים למפעל באוזבקיסטן צריך לזכור להסתכל טוב על צורת הקשירה והתבנית שהיא אחידה בעין מזוינת .

בכל זאת אפילו אם קניתם שטיח באוזבקיסטן שבתאכלס באמת הוא מטורקיסטן תדעו שלא הפסדתם טורקיסטן

זהו מקום שבו יצור השטיחים גדול מהרבה מקומות בעולם .

יש סיכוי שתמצאו מקום באמת שיוכל לספק לכם שטיח עתיק אוזבקי כמובן שהתשלום יהיה בהתאם ,

לא לשכוח להתמקח איתם על המחיר בכל זאת אתם תיירים ורוב הסיכויים שהסוחר יזרוק מחיר כפול מהרגיל

בקיצור לא לשכוח שאנחנו “סוחרים ישראליים” .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *