ללא קטגוריה

ניקוי שטיחים פופולארי

מהן האפשרויות הפופולריות ביותר לניקוי שטיחים בבית?
פוסט שיתופי| כאשר בוחרים את שיטת ניקוי השטיחים המתאימה ביותר, עלינו לשים לב למספר גורמים חשובים. יש לקחת בחשבון את סוג השטיח, מידת הלכלוך של השטיח, זמן הייבוש הפנוי ואולי גם שימוש בחומרי טיפול מקדים. לאחר בירור דרישות אלו, ניתן לבחור בשיטת ניקוי שטיחים ביתית נכונה.

ניקוי שטיחים ביתי עם שואב אבק
שואב אבק חזק הוא הבחירה הטובה ביותר לניקוי שטיחים בסיסי. ברוב משקי הבית זה לגמרי מספיק אם הלכלוך מוסר פעם או פעמיים בשבוע עם שואב אבק. לשטיחים בעלי ערימה ארוכה, מומלץ לכבות את מברשות השואב. אחרת, ייתכן שהשטיח נשאב לתוך המכשיר , במקרה הגרוע הוא אפילו יכול להינזק. שטיחים בעלי ערימה קצרה ניתן לנקות ביעילות רבה באמצעות שואב אבק בעל מברשות מסתובבות. מברשות אלו מסוגלות להסיר את הלכלוך מהשטיח ולאחר מכן לשאוב אותו , אז לכלוך ומוך לא יכולים אפילו להיתקע בערימה .

ניקוי שטיחים ביתי עם אבקת ניקוי
שיטה ידועה זו נותנת תוצאות מצוינות. לסוג זה של ניקוי נדרשת אבקת ניקוי מיוחדת , זה יכול לשמש לניקוי אזורים מסוימים כמו גם את השטיח כולו. את רוב האבקות צריך רק לפזר על השטיח ולעבד מעט. לאחר פרק זמן מסוים, ניתן לאסוף בקלות את אבקת הניקוי באמצעות שואב אבק. גם הלכלוך נשאב פנימה עם האבקה, שיטה זו פועלת היטב כדי להוציא לכלוך עמוק יותר מהשטיח , עם זאת, שימוש באבקת הניקוי עלול לגרום גם לשינוי צבע, במיוחד אם השטיח רגיש מאוד. במקרה כזה, תמיד עדיף לבדוק את האפליקציה במקום לא בולט.

ניקוי שטיחים עמוק עם קצף שטיחים
עקרון ניקוי השטיח בקצף דומה מאוד לניקוי שטיחים עמוק באבקה עם זאת, שיטה זו לוקחת קצת יותר זמן ראשית, יש לשאוב היטב את הרצפה , לאחר מכן מרססים את הקצף ועובדים פנימה עם מברשת ואז הקצף נשאר לייבוש ברגע שהוא יבש לחלוטין, ניתן לשאוב אותו בקלות עם שואב אבק. לפני השימוש בקצף השטיח, חשוב לקבוע האם השטיח לא ייפגע

לצורך כך מרוסס חלק מקצף השטיח ומעובד במקום שלא ניתן לראות , לאחר הייבוש , הוא נשאב הנקודה אמורה להיות נקייה באמת, אבל היא לא אמורה לעשות רושם מולבן. אם צבע האזור המטופל בהיר יותר מהצבע המקורי של השטיח לאחר טיפול הניסיון יש להימנע משימוש נוסף במקרה זה, קצף השטיח אינו מתאים לשטיח זה ,

ניקוי שטיחים בקיטור
בהרבה משקי בית, בשטיחים יש הרבה כתמים שקשה להסירם ללא הליכי ניקוי שטיחים מקצועיים. כאשר מתגוררים שם ילדים וחיות מחמד, יש להשתמש בשירותי ניקוי שטיחים מומחים 3-4 פעמים בשנה. שירותי ניקוי שטיחים בקיטור הם הבחירה הטובה ביותר במצב זה. אדי המים החמים משחררים את הלכלוך שאחרת יישאר תקוע בשטיח. לאחר מכן, המכשיר סופג את הנוזל והלכלוך שנוצר בו זמנית. שניהם נכנסים למסנן מים, שפשוט מתרוקן לאחר הניקוי. שואבי אבק בקיטור אינם זולים כלל, ולכן במקום לקנות מכשיר כה יקר, כדאי לתזמן הליך ניקוי שטיחים למיצוי מים חמים.

תודות לעורכת המדהימה הזאת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *