ללא קטגוריה

חנות שטיחים מודרנית נכון לעכשיו

התענוג ברכישת שטיחים אונליין

לטייל בין עשרות חניות ברחבי הארץ ובעולם להכנס לחנות שטיחים למשש כל מוצר ולחוש את איכותו הנעימה למגע , מזה שנה שזה לא קרה . עקב משבר הקורונה .. לטייל במפעלי שטיחים הפך לדבר קשה לביצוע , אז ככה קודם כל לפני שמדברים על חנויות שטיחים ועל מקומות רכישת שטיחים הייתי רוצה להתמקד בחלופות שיש כרגע בשוק ,

קניית שטיח בחנות שטיחים אינטרנטית

אז ככה.. נכון שזה ממש לא כמו להכנס לחנות רגילה ולבדוק בידיים את נעימות השטיח ואיכות הקשרים , צרכים לקחת אפשרויות אחרות בכניסה לאתר רכישה , לרכוש שטיח אונליין זה משימה קשה ולכן צריך יעוץ איך לרכוש שטיחים אונליין , חנות שטיחים מקוונת כיום זה דבר שהוא א . ב . לא צריך לדאוג מרכישת השטיח , גם כשהשטיח מגיע לבית ולא מרוצים תמיד אפשר להחזיר ולהזמין אחר במקום .

ביטול עסקה בחנות אונליין

נכון להיום רוב האתרים של שטיחים נותנים את האפשרות של החזר כספי עד 14 ימי עסקים . במקרים מסוימים יהיה על הלקוח לשלם את המשלוח חזרה כמו שנהוג ע”פ רוב .

ברוב המקרים הלקוח ירצה שטיח אחר במקום ואז הוא לא יצטרך לשלם את דמי המשלוח כלל אלה חברת השטיחים תעביר את הרכישה המעודכנת ותחזיר את השטיח הקודם למחסני החברה .

התענוג ברכישה בחנות שטיחים אונליין

המבחר היום הוא ענק . בעוד שבחנות פיזית תהליך הרכישה יבוצע בזמן ארוך מהרגיל , לעומת זאת ווירטואלית זמן הרכישה יהיה לפי סטטיסטיקת האתר בסביבות ה 10 – 20 דקות וההזמנה מוכנה . חשוב ברכישת שטיח לשים לב לדברים הקטנים שיש לאתר להציע בתמונות המוצר .

קחו לדוגמה את קצוות הקשר חשוב לראות גם כשנכנסים לחנות שטיחים פיזית שאין פרימה בקצוות השטיח . כך שבתמונות איכותיות תוכלו לראות בצורה טובה את איכות הסיבים שיש להציע .

חנות שטיחים
ניתן לראות את סיבי השטיח ולהחליט במקום .

סיכום הדברים , רכישת שטיחים אונליין מובן

בטח שאני ירכוש שטיח אונליין ויחסוך זמן יקר בשיטוט ברחבי החנות . בהתלבטות בסגנון או בצורת קשירה . בזמן שעל מחשב נייד בסלון בישיבה מזרחית עם ספל קפה אני בוחר שטיח בדיוק כמו שאני רוצה . אני לא אומר שלקנות שטיח בחנות שטיחים פיזית זאת טעות אבל אני בהחלט מסכים על בזבוז זמן וכוח .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *